Delete.

Nu ska knarkaren på avgiftning, en gång för alla.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Coach Outlet hade följande att tillägga:

thank you for your post!

Anonym hade följande att tillägga:

hallo hanna!

kommer inte ihåg din mail å ditt nummer försvann för ja när jag tappa min mobil i stallgolvet...



jenny muskos var ute och red på min valack här om dagen och jag ska ju sälja honom för att köpa en ny unghäst och då kom vi på och tänka på din lilla 09.

är han kvar?

kan du berätta mer?

orkar du skicka ett mail skulle jag bli så glad så glad// johaaaaaanna (ådis bästa kompis du vet...)

2011-01-05 @ 22:14:15

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback