Förhoppningsvis sista operationen! :)

20100811747 (MMS)

Förhoppningsvis sista operationen! :)


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Sand hade följande att tillägga:

men what's app med din fot? vad har du gjort kvinna?

2010-08-11 @ 18:59:39
Hanna hade följande att tillägga:

Jag är missbildad! Jag har gjort en reklamation hos min mor och hon har nu betalat operationen :P

Jiggly hade följande att tillägga:

Haha! Reklamation.. :) Lustigt. Önskar dig gott läketjött!

2010-08-12 @ 02:57:38
Jenny hade följande att tillägga:

Hej! Sorry att jag inte svarat på ditt sms. Var amningstajm då o sen lyckas jag såklart glömma. Förlossningen gick bra. Tog lång tid o gjorde ont så innihelvete, men det gick! hehe



Denna natt har tyvärr varit jobbig, lilleplutt varit otröstlig :(

Men hoppas dagen blir bättre o även natta :P

Ser att du är opererad igen, hur går det`? Hoppas bra! Kram

2010-08-13 @ 11:38:51

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback