Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Fan fan fan fan.
Det hjälper inte att svära. 
Jag visste väl att det här skulle hända förr eller senare. Men nu?
Jag är så jävla klantig. 
Och slö.
Och jag har verkligen inte råd med det här just nu. 
Jag antar att "grov vårdslöshet" inte täcker in i begreppet - garanti. Fan. 
Jag hörde hur någonting ramlade ner från min säng i natt. Detta något var min dator. Min dator är inte längre sig lik. Skärmen är helt jävla spräckt - lika spräckt som en nytagen oskuld. 
Tur att jag har en stor skärm. Jag har gjort en provisorisk lösning. Men jag undrar vad som är dyrast. Köpa en ny dator eller köpa en ny skärm? 
Blargh. 

Och som Bart Simpsons förmodligen hade fått skriva hundra gånger på svarta tavlan om det var han som hade gjort det: Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen, Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen, Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen, Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen, Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen, Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen, Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen, Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen, Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen, Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen, Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen, Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen, Jag ska aldrig mer sova med datorn i sängen.

Nu ska jag ut och sälja min kropp. Det kräver ju inte så mycket fotarbete, som min kära syster just sa. 

It's a good day.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback