Järnmannenx2

Ibland - och det skall verkligen tilläggas IBLAND - så är det så mycket bättre att vara två. Som när man ska hitta boende till exempel. Det är alltid enklare med utgifter när man är två. Och det är dessutom ett så mycket större utbud av lägenheter som är lite större och dyrare. Som den slamsugare på botten som jag är så börjar jag bli desperat på boende fronten. Måste hitta någonting till hösten, vill inte stå där med handen i kvarnen när det är dags att börja plugga. Söker verkligen allt nu. ALLT. Sist jag sökte allt var när jag sökte jobb sist. Jag hamnade som personlig assistent. Om man ska jämföra det med boende så lär det bli härbärge eller någons sopnedkast. Nu kanske jag överdrev en smula, men inte långt ifrån. Jag drog mig verkligen in i det längsta med att söka jobb som personlig assistent eftersom jag visste att jag skulle tycka det var mentalt jobbigt att jobba med det. Fysiskt - no problemo - men mentalt? Varje dag var en mind fuck. Men varje erfarenhet är en god erfarenhet och jag ångrar ingenting. Det var lärorikt att ta hand om den lilla personen.
Nog om det.
Men om någon skulle råka ha en decent lägenhet som inte kostar en förmögenhet att inrätta sig i så är jag fantastiskt frivillig att bosätta mig där. Tack.

Ja. Iron man 2 var bra. Mest för att - killen-vars-namn-jag-inte-kan-uttala utan jag låter er veta att han spelar Tony Stark i nämnd film -tänder en alldeles liten speciell lykta i min lilla flickkropp. Det är lite pappa komplex över honom, vilket skrämmer mig lite och är lite svårt att frångå. Men, hade jag varit lite äldre. Eller han lite yngre, så hade han fått komma hem till mig och massera min rygg medan vi lyssnar på enya. öööh. Nu räcker det med att han läser kalle anka och co. för mig. Eller bara tittar på mig med sina popeyes. Harkel.
Men om sanningen ska fram som var det samma koncept som ettan. Tror jag.  Och det kändes som att de hade de högteknologiska fighterna klara för sig när de gjorde filmen och inte var riktigt säkra på vad de skulle fylla resterande en och en halv timma av filmen med. Även om Tony - Robert Downey Jr - räddade en del dialoger genom Sherlock Holmes effekten. 

VAD I HELVETE JAG HAR FÅTT NYSANFALL.

Och angående Mickey Rourke - som alla verkar veta vem han är utom jag, men efter lite research on the wikipedia blivit lite visare - vad fan är grejen med hans läppar? Har han likt Kissie blivit ilurad lite för mycket
Restylane eller gore-tex av farbror doktorn eller ser han bara ut som en sarjad vagina i nyllet? 
Jag säger så det. 

Nu blev det sådär förbenat sent igen. I morgon blir det heldag igen. Men nästa vecka verkar jag dock vara ledig? Hur lyx är inte det?

Jag kommer somna ovaggad idag.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback