No need for Gevalia.

Det är intressant och utmanande att visa miniorgrupperna. Barn har ett lustigt sätt att tänka och och sällan rädda för att säga precis vad de tänker. Det kan ju i våra öron ibland låta lite extra kul.
Som den unge herre vars ord fick i alla fall mig att skratta gott inombords: "Om korna inte vill bli mjölkade, slår man dem då?". Vad som inte fick mig att skratta lika gott, utan snarare fick min snustorra dålig-självkänsla-svamp att dra åt sig likt en torr sommaräng vid regn var när en liten flicka frågade hur gammal jag var och efter att jag lydigt svarat på frågan gav mig genfrågan: "Har inte du flyttat hemifrån ännu?".
Gulp. Jag ljög. Orkade för allt i världen inte förklara varför jag var en sådan jävla looser. Vem vill vara en looser i en 6-årig flickas ögon?

Fy fan.
Fick min sista lön från Cyntus AB idag. Med tanke på hur lite jag faktiskt jag jobbade den här sista månaden är jag faktiskt riktigt nöjd. Och det slog mig idag att vändningen från att ha kört bil nästan 11 timmar om dagen 5 dagar i veckan det senaste halvåret till att inte köra alls ... inte har märkts det minsta lilla. Jag finner mig fint i situationen guida ungar runt gården på dagen och måla väggarna i huset där efter. Kanske rida lite om foten så vill.

Nu, sova sova sova. Det är tomt här i sängen? Förmodligen för att VÅR TUPP ÄR DÖD!!!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

NEEEEJ !! DET FÅR INTE VARA SAAAAAAAAAAANT !! HAN FÅR INTE VARA DÖÖÖD!



Fniss fniss


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback