Natthumor.

Nackdelen med långhelg är ju helt klart att man lär sig in med ovanor som att gå och lägga sig sent (typ halv ett när man ska upp och jobba klockan sju). Sovmornar är inte lätta att lära sig av med heller. Det är och förblir skönt att sova bort halva dagen även om det är förbannat onödigt och dumt.
Och nej, Shutter Island var inte bra andra gången på bio heller. Denna gången blev jag dock bjuden så man tackade ju inte nej, även om jag hellre hade sett Green zone eller något liknande.

Nu är det inte många arbetsdagar kvar.
8 arbetsdagar - 10 dagar totalt och sedan är jag inte längre titulerad som budbilschaufför.
I morgon ska jag försöka ta tag i det-där-som-måste-bli-av. Bah! Jag är så feg.

På fredag. Polissvenskaprov. Lördag. Högskoleprov och någon klassåterträff. HURR! Har man redan gått och blivit så jävla gammal att ens gamla klasskompisar tycker att det är dags att träffas och skämmas.
Tydligen?

Nej, nu måste jag klubba mig själv till sömns.
jupp

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback