Narnia

Jag älskar filmmusiken till Narnia. Den första filmen. Den fyller mig med varma känslor. Med nyförälskelse. Våren 2007. Det var en bra vår. Tänk om den bara hade varat lite längre. Men det är tur att jag har kvar musiken som tar mig tillbaka. Så jag kan få en förnimmelse av en svunnen tid. Av en tid som för evigt kommer vara en av de bästa i mitt liv.
Musik väver in känslor i mig likt trådar i ett tyg. Musik kan till och med få mig att gråta trots att jag inte är ledsen. Skumt

Nu måste jag fortsätta arbeta och inte sitta här och dagdrömma.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback