Detta är en vacker syn. Jag är dock inte s...

20100401466 (MMS)

Detta är en vacker syn. Jag är dock inte säker på hur glad min chef blev över räkningen från bärgaren. Många fick sig ett gott skratt. Jag poserade så gott jag kunde i bilen där jag satt medan folk tog kort. Glad jävla påsk.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Lovisa hade följande att tillägga:

Hur lyckades du med det där?! :O

HON hade följande att tillägga:

Alltså tystnaden är det bästa svaret på den frågan. Ett ärligt svar; dumhet(?). Adekvat? Alltså, om sanningen ska fram .. Åh, pinsamheten. Okej, okej, okej, jag, Janne (en arbetskollega) och Micke (trafikledare), satt i telefon varpå jag utbrister: "Nej, men om man skulle köra över lekplatsen!". "Det vågar du aaaldrig" Säger Janne. Janne hade fel, och vips så sögs jag ner i typ "kvicksanden". Eller, jag gasade ner i den porösa sanden, om nu sand kan vara något annat än porös. Så ja, ett adekvat svar: Hanna var jävligt dum och skulle spela tuff. HAH!

2010-04-01 @ 20:27:29
URL: http://rya.blogg.se/
Lovisa hade följande att tillägga:

Hahaha! Så Janne fick äta upp det! Du vågade! o fick ta konsekvenserna?

Jävla roligt gjort av dig tkr jag!

(Dock hoppas jag att det inte var några vettskrämda barn som lekte i lekplatsen när du brakade in i den? xP)

2010-04-01 @ 21:56:30
URL: http://unclekaskelot.blogg.se/
Hanna hade följande att tillägga:

Inga barn kom till skada. Too bad.

2010-04-02 @ 14:31:29
URL: http://rya.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback