Computer says no!

Igår kan det hända att min dator dog. Jag är inte säker. Jag har inte dödförklarat den till fullo ännu men den har en stadig plats med liggsår på långvården.
Den bara dödde. Tog några sporadiska andetag. Ville inte ta till sig elen. Och nej, hjärt och lungräddning på en dator fungerar inte.
Så nu ligger den där och blinkar. Och jag säger: "Fuck you!".
Nåväl, det kanske bara är batteriet som behöver bytas ut. ELLER, så köper jag en ny bättre följeslagare nu inför stundande äventyr.
Vi får se vi får se.
Får försöka söka upp lite experthjälp. Och nej, då menar jag inte de som jobbar på expert för de är allt annat än experter som jobbar där. HUMPF!

Nu, bögskoleprovet.
Blir säkert jättebra med smärta och två timmars sömn i natt :D

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback