Bak.

Som en ensamstående hemmafru som jag blivit sköter jag mina uppgifter gott. Just nu står fruktbröd på jäs. Det ska bli gott. BLI GOTT. Observera meningsbyggnaden och val av tempus. Jag vet mycket väl hur bra jag är, eller ska jag säga hur bra jag har blivit på att baka. Igår gjorde jag hönökaka, sjukt gott. Godare än den där pappersmassan man betalar för i affären. Min mor skall tydligen bjuda på kulinariska läckerheter senare idag. EKOLOGISKA färsbiffar med svampsås och rostade rotfrukter. Ibland är man allt bra jävla bortskämd. 
Snart, skall hästarna skötas.
Apropå hästarna så fick de veta hut igår. Där har man mockat och fixat mat och allt krimskrams, så kommer man och ska hämta in dem. Då sticker de åt fanders. Låter invaliden stå där och skrika förgäves i mörkret. Stod i en kvart och skrek för döva hästöron. Så då sket jag i dem. Om de inte vill komma in tänker jag inte halta efter dem i knöglet. Ingen mat fick de heller. Gräs har ju börjat växa.
I morse gick jag ut i hagen för att ta in dem så de kunde få lite frukost och sova lite. Och det var två dödströtta hästar jag möttes av i hagen. Med hängande huvuden gnäggade de halvhjärtat. Kom dragandes med hovarna efter sig. 

Efter stall och brödbak kommer juggejanne och bjuder på bio. NAJS!
Haregottknulltott.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback