News.

For till ATG-kliniken på täby med Trebbefiluren idag.
Och det var med det glada beskedet: "Ni har ett otroligt fint föl, som kommer räta till sig alldeles själv och växa upp till en ännu finare häst", som vi kunde åka där ifrån en knapp timma senare.
Och det lättade mitt hjärta, det var skönt att inte behöva göra någonting alls.
Att han var alldeles perfekt, precis som moder jord hade stöpt honom.
Men hovslagerskan hjälpte oss att verka honom, vilken han dock inte var helt tillfredsställd med.
Hans hovar slets perfekt, precis som de skulle, och hon sa bara att det var mycket viktigt att vi varje månad, verkade honom, alldeles rakt, inte försökte korrigera, inte det minsta lilla.
Så, inget fel på mitt fina lilla föl.
Nu ska jag på arbetsintervju.
Hare gött.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

What! Hur många jobb behöver du egentligen :O

2009-09-16 @ 19:18:22
Hanna hade följande att tillägga:

Jag behöver bara ett jobb :)

Så därför söker jag ett nytt, eftersom jag inte vet om jag får jobba kvar på det jag har nu efter 15 oktober, eftersom jag bara är anställd där fram tills då.

Jag vill ju inte stå med händerna tomma.

Jiggly hade följande att tillägga:

Ska det inte var "levande charader"? :)

2009-09-16 @ 23:56:01
Hanna hade följande att tillägga:

Jo, det ska det.

Egentligen. Men när jag såg att det blev fel så tyckte jag att det lika gärna kunde stå så.

Om man nu vlade i valet av namn ..

Lite lustigt tyckte jag att det var.

2009-09-17 @ 08:06:02
URL: http://rya.blogg.se/
Jiggly hade följande att tillägga:

Ja det är faktiskt mycket bättre sådär. :)

2009-09-17 @ 09:13:55

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback