Thank God!

Det är fredag!
Jag har nog längtat ta-me-fan hela veckan.
Blev klar med klänningen igår. Ser inte ut som något proffs varit framme direkt, men det är halva charmen.
Hoome maade! Nu sitter jag här på jobbet igen, har hunnit ta emot sex samtal. Hoppas alla pensionärer och assistenter och mammor och pappor är lika belåtna över att det är fredag som jag är så att jag inte får allt för många bittra toner i mitt högeröra idag.

Kl. 17.06 drar jag norrut. Hoppas jag fått med mig allt. Hanna virrpanna är duktig på att glömma saker.

Och kom ihåg, hittar du inte det du vill ha, gör det själv.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Cecilia Birgersson (Tidigare Jansson) hade följande att tillägga:

Klänningen blev ju superfin!! Hoppas att vi ses snart igen! Kram!!!

2009-10-04 @ 19:39:27
frida hade följande att tillägga:

lätt för dig med duktiga fingrar att säga. det enda jag lyckats sy ihop var en väska - som egentligen skulle blivit ett kuddfodral.. Hejja mig? :)

2009-10-09 @ 13:33:44

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback