FACTs

Hah! Snacka om att ligga efter. Fast, vem bestämmer kursen? ME!
Min skalle verkar tjockare än andras skallar eftersom det verkar vara nästan omöjligt att BANKA in vett i mig. Men jag försöker igen, och igen, för rätt som det är borde man lyckas slå sig igenom. Har sagt det förr och säger det igen; Pessimism är kläder som klär ingen. Så jag ska försöka klä av mig den rocken och klä på mig något mer passande. Notera FÖRSÖKA. Det är nog för mig med tanke på tjat om tjocka skallben och envishet.

Jag har det ju jätte bra i mitt liv! Vad är det som är så förbenat svårt att förstå med det? Att ta in?
Planer för framtiden till och med.

Tonight's gonna be a good night.
My life is a good night all day long!

ps
. Mamma bakar goda bullar. 

Om du jobbar som telefonist, försöka inte uttala namn som du inte kan uttala, det blir bara pinsamt.

Och ja, ett gott skratt förlänger livet:

Ohyes!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback