New baby dreams and shit.

I onsdags var jag på konsert. Elin Ruth Sigvardsson och hennes band bjöd på en föreställning som hette duga på Katalin i Uppsala. Det är alltid lika överraskande och roligt när en artist är bättre live än studioinspelat. Dock är ju nackdelen att när man kommer hem och vill lyssna på de låtarna man tyckte rockade så är det som att titta på en film om den svenska sommaren i stället för att vara mitt i den. Blekt och nyanslöst.
Torsdag och fredag var stress. Jag jobbade flitigt på min hjärtinfarkt genom att bara ät winegummin och köra omkring som en fucking maniac. Förvirrad och irrande.
Inte nog med det så ska jag behöva drömma de mest absurda drömmar. Vaknar upp med ångest. Allt är pappas fel. För jag har fått det berättat att far min lider av samma problem. Det är alltså genetiskt.

Senast i natt drömde jag blandannat att jag fick låna en annan bil på jobbet eftersom min skulle in på service. Jag fick en manuellväxlad gammal blå volvo med läderinredning(?)(detaljerna liksom?). Och som om inte det skulle varit jobbigt nog med i-landsproblemet manuell växellåda så hade jag ingen GPS. Det sög. Sen hade Tossa sugits ner i den meterdjupa avföringen som familjen Janssons nya lösdift hade blivit till(?)vii försökte fiska upp henne med en lång slamsa kassler genom att sitta på blåa studsbollar. Och mitt i allt försökte jag och några barn samla in pengar genom att spela piano för att få komma ifrån ön vi var på.

Jag fattar fan ingenting. Och Staffan var sjukt trött på mig för att jag slängt in honom i ett rum och slagit honom med ett skrapskaft mellan benen. Så han slänger ner mig för en stor backe och ner i vattnet där jag försöker få Jenny att medla mellan oss.

Ja, ni ser..?
Sjukt tröttsamt. Jag vill ju för fan bara sova!

I morse vaknade jag klockan 07.40 och var säker på att det var måndag. Det var också en smula ångestframkallande. Snacka om att det var skönt när jag väl insåg att det bara var söndag.

Igår var Anders och Nathalie här och hälsade på. De hade med sig baby Eliot. Sjukt söt, och TJOCK! Jag blev också tjock igår. Åt min egen vikt i gåstillagad kyckling med rotfrukter i ugn. Och som om jag inte redan hade spruckit när jag tryckt i mig det så fick jag ner äppelkaka och vaniljvisp. Gurgel. Jag rullade ut i stallet sen. Frosseri. Jag kommer hamna i helvetet. Det var ju så gott.

Så, som avslutning på detta så kom min nya telefon igår :D:D:D
Sony ericsson satio. Så jävla najs! Och vilka jävla kort den tar då. Jag måste svära lite mer.
FAN VA NÖJD JAG ÄR!


Lady gaga rockar! *gagaga*

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jen. hade följande att tillägga:

HAHAHA.


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback