Keep me in a jar

Snacka om slö dag. Var ute innan sju och fick inget jobb förrän klockan åtta. Vet inte ens vad jag sysselsatte mig med, något roligt måste det ju varit eftersom jag egentligen inte märkte av tiden som gick. Jag kanske kissade i min numera portabla toalett som jag inrett bakdelen av bilen med. Jag står inte ut med att inte kunna kissa när jag vill så något pott-liknande har fått bosätta sig i skåpet (Man får inte vara så knusslig som Nanna sa). HAH!
Fick några jobba. En dörr, en jävla massa lådor och en tavla. Sen blev det inte så mycket mer. Klockan två stod  jag tom i en timma. Verkade som att alla hade lika lyckosam dag som jag. Skönt det.
Vad är det med dörrar förresten? Idag har jag transporterat två dörrar. Tog tillfället i akt i alla fall. Bristen på jobb blev att åka hem tidigt, innan köerna, mycket lyxigt.
Nu ska jag snart ut i stallet och ta hand om kräken. Bort till volten och rida, sen ska jag kriga lite på min dator kanske. Hanna the geek.

Men vafan? Man ska inte vara rädd för att prova nya saker.

I'm weird 'cause i hate goodbyes
I got misty eyes as they said farewell

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback