Dubbelbio

En nytt begrepp har tagit form; "Dubbelbio". Det är ett enkelt begrepp. Ta någon du tycker om; En uteliggare på stan, din mamma, killen som du alltid tittar på i bussen, din lärare eller man, eller vem som helst, eller varför inte? Gå själv? Det spelar egentligen inte så stor roll i sammanhanget eftersom sammanhanget går ut på att du under en och samma kväll betar av två biofilmer.
Konceptet är vinnande, och fantastiskt!
Jag och Staffan inveg igår det hela med dunder och brak. Det bjöds först på 2012. Och vilken jävla rulle det var!
Action när den är som bäst. Total förödelse. Fucking mayhem! Och ni som känner mig bör veta att det är en film som faller mig i smaken. Jordens undergång och att miljontals människor trillar av pinnen. Eller i detta fall: drunknar, faller ner i jordens inre, kläms ihjäl, blir överkörda, and the story goes on. Det lyckliga slutet var inte ens för corny för mig. Överdrivet till tusen, men det höll iaf. Väl värda de 110 kronorna.
Mellan filmerna hann jag och mitt sällskap fylla på med förnödenheter som vindruvor, mandariner (eller satsumas, har aldrig, eller kommer aldrig lära mig skillnaden) och fin juice (brämhult).
21.00 började kvällens höjdpunkt. NEW MOON!!
Jag tycker att det hade lyckats med den mycket bra efter att ha läst boken ^^
Need to be seen soon again. Jacob, jag skulle lätt!
Så, dubbelbio. Gå och se dina favoritfilmer på samma dag. Det är mycket trevligt.
Nu är helgen över och arbetsveckan börjar igen som sig bör i morgon. Enjoy!
lammkött
Jag vet, man ska inte nagga nittiotalet i kanterna. Men detta lammkött är för mört för att motstå.
EAT ME!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Sean Banan hade följande att tillägga:

Inget fel på 90tal!

2009-11-23 @ 14:53:31
Jigglypuff hade följande att tillägga:

HAHAHAHAHAHAHAHA SEAN BANAN! :D



Jag är lätt på en dubbelbio igen! :D

2009-11-25 @ 22:25:56
Sean Banan hade följande att tillägga:

xDDDD.

2009-11-30 @ 10:36:46

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback