Nasty

Bella har dragit på sig mastit, ett annat ord för juverinflammation. 
Varför kan inte jag bara ha en normal FRISK häst? Med ett normalt friskt fölningstillstånd?
Sessan SLET vi ut,  eftersom Bella helt hade missat det där med värkar, plus att Sessan liksom låg upp och ner?
Nu drar hon på sig juverinflammation.
Men in till Uppsala drog vi och köpte penecillin. Billigt. 
Fölet ligger bra där det ligger tycker den. Varmt och vått i mammas buk.
Det är vått här ute också, om än något kallt. Nanna tycker att vi ska slita ut fölet. 
Men va fan, jag kan sova i stallet resten av mitt liv, för inte fan ska jag missa när hon fölar. 

Nåväl, nu ska jag duscha. Det behövs, om man säger så.
Jag luktar var, bajsigt slidvatten, häst och bajsig blöja. All in one.

FEED ME CARROTS!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

Hum.. om jag stoppar in en arm och drar lite.. så tar du emot?

2009-05-28 @ 14:30:23

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback