Let's see.

Jag vet inte om man borde lägga ut bilder på honom.
Med tanke på att läget inte är 100% ännu.
Men han är ju så sockersöt.
Har just varit ute och givit dropp, och då snusade han på mig med sin lilla ludna mule, doppade snoken i varmvattnet och slickades och hade sig.
Jag smälter!
Han var uppe och drack en vända, och sen la han sig igen.

Men här är lite bilder. För att minnas, om inte annat.
Nanna kom med ett BRA förslag på namn tycker jag.
Det skulle passa honom. Återkommer med det.

Lillen1
Vilar sig lite medan droppen gör sitt.

Lillen2
Kan väl hälsa lite.

Mammahäst
Thea blev också trött, snarkade högt.

Lillen3
Litet litet tryne.

Lillen4
Lukta lite här.

Lillen5
Dags för mat (denna bilden togs igår och nu står han mycket bättre).

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

Gud va jag e bra då !

Maraboubajs hade följande att tillägga:

åh, vilka söta hästar!

2009-05-14 @ 14:59:29
URL: http://maraboubajs.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback