Bella, föd.

juver1  juver2
Bild nummer ett visar Bellas juver 25 april, bild nummer 2 visar Bellas juver idag, 22 maj.

bakifrån  tjock
Notera att man ser Bellas KOjuver bakifrån. Bogseringsbåten Bella.
Fölet kommer näär som helst.

gulnäsa Gulnäsa (Bella har doppas snoken i alla maskrosor.)

mys Bella har sedan ett tid tillbaka börjat bli hårlös lite här och var ...

klias ... Så det är skönt att bli kliad, och få klia tillbaka när man har så mycket lös kliande päls!

Som sagt, nu är det nog bara en fråga om dagar innan bebban tittar ut.
Synd bara att jag dragit på mig typ körtelfeber eller något?
Kul! Var på vårdcentralen idag, de åderlöt mig. BUHU! men jag svimmade inte. FUCK YA!
Känns som om jag sväljer rivjärn så fort jag sväljer, så jag undviker i största möjliga mån.

I morgon är det bröllop.
hmm.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

ebbarparen hade följande att tillägga:

Vad spännande & Krya på dig!! Kram!

2009-05-22 @ 20:51:21

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback