Bra dag.

What a beautiful day!
Solen skiner nästan, och trots den tidiga morgonen (full av barnaskrik) är jag på ett strålande humör.
Skall ta en promenad i det begynnande vårvädret. Kanske ta med mig kameran. Jag ska ta med mig kameran, för man vet inte, rätt som det är så finns det något vackert som behöver förevigas.

Fredag, lördag, söndag, det vankas tio-timmars-pass.
Pengar, pengar, pengar.
Behövligt.

Jag tänkte på det ja, när jag gick som bäst på stan, att om en av alla de som försökte tigga pengar till rädda barnen hade försökt sig på mig, så hade jag tänkte be dem starta en fond till mig, eftersom jag snart var en av de som behövde räddas från fattigdom.

"Telenor vill meddela att du fått en pungspark på 242 kr".

Jag säger då det.
Men en dag, som idag, som idag, som idag, kan ingenting gå snett.
Jag har sovit fyra underbara timmar i natt.
Nu håller på arlse på att domna bort, så jag antar att det är dags att gå upp och ut.


Puss och hej jordgubbssylt.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

Nanna hade följande att tillägga:

Jag fick tydligen inte skriva något.

Men ehm..



Min mobilräkning var på 1190 kr...

2009-03-19 @ 22:46:13
URL: http://johannadahlberg.blogg.se/
Hanna hade följande att tillägga:

Hade inte du fast abonnemang?

2009-03-20 @ 08:32:20
URL: http://rya.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback