Ooops.

Det är vedertaget att en sak leder till en annan. Som i morse. Mitt outvilade jag brydde sig inte om, eller tänkte inte ens på, att se efter om tanken var diskad, eller för den delen stängd.
Den var varken eller, vilket ledde till att jag mjölkade ut för mycket (?) mjölk genom den odiskade tanken, rätt ut på mjölkrumsgolvet. Detta, i sin tur, ledde såklart till att det blev stopp i brunnen, och översvämning. GREAT!

Jag svalde skammen. Fortsatte jobba.
Nu försöker mamma skrämma hem mig till Vallby igen. Tycker att jag kan ägna mig åt mina misstag där i stället. Skämt åsido.

Jag har ett blåmärke på baksidan av min vänstra överarm. Två, blåmärken, om man skall vara petig. Max bet mig i lördags. Jag minns att det gjorde förjävla ont. Men det brukar göra ont att bli biten där (?), så jag släppte det, tydligen. För igår när jag kommit hem från Nanna kände jag att det ömmade duktigt. Det tog ett tag innan jag kom på vad det var frågan om. Tack. Max. Tack.

Dead and gone.

nomnomnom

mmm. Korv. Gott.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback