Race.

Jag och Staffan har haft Bournerace (Bourne identity/Bourne supremacy/Bourne Ultimatum), med vissa uppehåll.
Mer genomtänkta och häftiga filmer får man leta efter.
Fucking love them!
Och slutet är väl värd väntan, för slutlåten av Moby ROCKAR (Extreme ways).



Vi byter samtalsämne. För igår var inte jag och Sessan vänner.
Skottpengar på henne. Jag lovar, hade jag haft ett gevär i näven hade jag skonat henne från detta ställe vi kallar jorden.
Överdrivet menat. Men jag har en bula i skallen. Den ömmar. Vet inte om hon trodde att vi var inne i en wrestlingring, för fan så hon skallade mig. Och som det inte var nog med det, så försökte hon bryta mina ben.
"Fin häst, klappa fint"  - översatt - "Jag ska döda dig, jag ska döda dig, jag hatar hästar, jag hatar dig, du ska dö".
Ibland är helt enkelt hästar underbara djur.
Helt enkelt.
Ibland fattar jag inte varför jag håller på.

I morgon är det lön. Skörden för all möda. Inte mycket, men mer än inget.
Oh, sweet money!
Det mesta går åt, direkt, till stallhyra (varför jag nu skulle vilja betala något för mina dumma hästar, let them starve to death). Men några slantar skall jag kunna lägga undan, spara till ett bättre tillfälle än detta.

Nu ska jag upp och äta frulle.
En sovmorgon var väl behövd.

Ses senare knullansikten.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

FFS I LOVE YOU

2009-03-24 @ 13:37:36

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback