Jag undrar.

Vad är vänskap?
Vem har sagt hur det borde vara?

Så många vänner jag fölorat.
För att jag inte hållit måttet.
Men vem har snitslat spåret?

Ensam är stark.
Utan krav.

Jag vill leva kravlöst.
Jag vet att det är omöjligt.
Men snälla, låt mig försöka.

Jag har aldrig slutat tänka på er.
Men vi är alldeles för långt borta nu.
Våra liv för spridda.

Jag saknar er.
Ni som satte spår i mig.
Och fick jag chansen igen,
ja, då skulle jag ta den.

Vad finns det att förlåta,
om jag inte gjort fel.
Om vi båda innerst inne valde att att gå vidare.

Jag har inte försvunnit,
bara varit borta.
Men jag är här.
Där jag är, där finns jag.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

ebba hade följande att tillägga:

exakt!! kunde INTE sagt det bättre själv.. får ja kopiera? det e mina tankar å känslor i ord..

2009-03-25 @ 12:18:00
f hade följande att tillägga:

Kanske bättre om posten faktiskt tappat bort brevet.

Hoppades bara du skulle förstå vad jag menade. Men men

2009-03-25 @ 13:04:16
Anonym hade följande att tillägga:

RRAAAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEEEEEEEEE?!?!

2009-03-25 @ 13:19:32
Anonym hade följande att tillägga:

MIG BLIR DU FAN INTE AV MED ! JAG ÄR SOM DEN DÄR JÄVLA FINNEN MAN FÅR I ÖRAT !!

2009-03-25 @ 17:45:03
Jen. hade följande att tillägga:

jag tror att jag har hittat micke med hårets tandborste....

f hade följande att tillägga:

jag har en finne i näsan, är det du din jävel?! Du gör skitont!!

2009-03-26 @ 19:50:59

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback