Bilder.

Lite bilder från igår. Crossåkande, och hundpromenad.

Letalöss

Jag letar löss i Christians uteliggartovor.

Stinah

Stinah drog på som fan, det resulterade i två fall. En rätt ner i en vattenpöl full av lera, is och snö.
Fucking Awesome!

Hunk

Hunk. Punkt.

staffan

Staffan kunde inte hålla sig, trots bristen på skydd.
Jag fick också åka :)

Tanten

Tanten var inte rädd om lårbenshalsarna.

puss

Puss.

Vargen

Lillvargen och jag var ute på en promenix.

Horse

I skogen hittade jag en häst.
WHAT A BEAUTIFUL HORSE!


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

STAFFAN DITT JÄVLA AS TA PÅ DIG EN HJÄLM! !

Jag vill inte stå o tänka "han får skylla sig själv" på din BEGRAVNING !!!!!!

2009-03-20 @ 12:20:40
Sverker hade följande att tillägga:

Det vill jag!

2009-03-20 @ 14:48:25
Svenne hade följande att tillägga:

Och vafan är en vattenböl!!?

2009-03-20 @ 14:50:11
Jigglypuff hade följande att tillägga:

Stefan, jag ska skita på din grav. Fan, jag ska klubba på din kista medan den sänks ner i marken.



Fantastiska fotografier! Otroligt mäktiga!

2009-03-20 @ 19:13:44
Jigglypuff hade följande att tillägga:

Och Nanna -



Jag har ju mössa på mig? En blå?

2009-03-20 @ 19:14:54
HANNA hade följande att tillägga:

Stefan ditt kukklägg! Du ska veta en sak, och det är att så länge du inte kan stava till intervju, eller för den delen ÄNDÅ, så är det inte tillåtet att klaga på min internetstavning.

Sean hade följande att tillägga:

Staffan, du är inte bjuden på min begravning. Eller vid närmare eftertanke så är du det. Det skulle fan bli mer effektfullt om du crashade den och sket på kistan =/. Hanna, jag är mycket medveten om vad jag kan och inte kan stava, det är fortfarande lika kul att klaga när någon annan skriver fel.

2009-03-21 @ 09:45:32
ebba hade följande att tillägga:

Så bra bilder!! har du fler å vill dela med dig så maila gärna iväg några till min mail :) blir alltid glad för bilder å mail :P Kram kram!!

2009-03-21 @ 12:18:21
Hanna hade följande att tillägga:

Ebba = Annika?

2009-03-22 @ 10:05:53
URL: http://rya.blogg.se/
Ebba(rparn) hade följande att tillägga:

jo, ja.. de stämmer :)

missade några bokistaver :P

2009-03-22 @ 10:29:02

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback