Mitt nya hem.

Nu är jag på Lovön, för att stanna.
Flyttade hit lördags. Stort flyttlass. Lagom knepigt att flytta från större till betydligt mycket mindre.
Från 180 kvadrat eller något i den stilen till knappa 15. Men det gick, men lite list och IKEA.
Det tog en och en halv dag ch en tålmodig Staffan att komma iordning.
Så i morse åkte han.
Nu är jag ensam.
Men vi ska på bio på onsdag :)
TRANSFORMERS II, måste jag säga något mer?
Trion, jag, Staffan och Daniel. Vi ska rysa sönder stolarna inne på spegeln.

Nu ska jag ut och skörda så kossorna slipper svälta i vinter.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback