Månta

 Eva Nazemson tar sig för ryggen och spyr ut mensvärken över hela golvet i tv studion, rätt i dirketsändning. Jag tror alla vet vad jag talar om. Vem har inte youtube'at  klippet och fått sig ett gott skratt?
Nu är det jag som är den där tjejen, med vissa undantag; Jag sitter inte i direktsändning och jag har inte spytt (ännu).
Men smärtan är påtagande, liksom illamåendet. Jag har hormonrubbningar så att det står härliga till.
Jag ska förklara:

Ena sekunden sitter jag och vill kramas, kramas för att jag känner mig kärleksfull och gosig, för att i nästa sekund vilja kramas för att jag vill gråta, gråta för att jag är ledsen. Som om inte detta vore nog vill jag skratta, skratta utan anledning, för att vilja gråta igen, gråta utan anledning. Jag känner mig sårbar och spröd. Det svallar över mig som rödflaggade vågor i Portugal.
Klimakteriet tänker du? Inte helt orimligt säger jag. Nu vore det ju rätt tragisk att bli infertil innan man knappt har hunnit vara det. 

Nåväl, vad jag försöker säga är att jag har världens jävla mensvärk! 
Om det nu var någon som var intresserad?
 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

jag var ändå förvånansvärt intresserad.

Sigvard von Björnkram hade följande att tillägga:

AHHHHHHHHHHHHH. Jag får damp på att du hänger med när jag scrollar i din blogg. Och angående inlägget. BLEEEEEE.

2009-01-17 @ 22:15:12
Hanna hade följande att tillägga:

Du kan dö.

2009-01-18 @ 10:49:56
URL: http://rya.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback