Telehora

Detta samtalet hade jag för ett par veckor sedan. Men kom att tänka på et tdigare idag när jag kom ut i trappen och hörde grannarna ha sex. (Observera att det inte va grannarna som ringde, eller egentligen vad vet jag om det Blink)

Jag: Hallå!

Kund: Hej!

Jag: Vad hittar du på? Runkar du?

Kund: Ja det gör jag, jag står i trappuppgången och smeker mig.

Jag är rädd att han talar sanning för man hör klart och tydligt att det ekar när han pratar. 

Jag: Brukar du göra det?

Kund: Det händer att jag gör det.

Jag:
Okej, sätt dig på trappan så ska jag sära på dina lår och stoppa din hårda kuk i min mun.

Kund: Åhh Åhhh jag dööör så härligt.

Jag: Spänner läpparna runt kuken och smeker dig med mina långa härliga naglar över pungen.

Kund: Åhh Åhh nu kommer jag. Jag sprutar det över grannens dörr.

*Klick*

Okej undra om han är kåt på sin granne eller om han bara är riktigt riktigt förebannad. Tur det inte kom ut en gammal tant i trappen under tiden. Hon hade ju garanterat fått hjärtinfakt.

Underbar sida. Helt klart ett måste en uttråkad kväll.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback