Sexuella tjänster.

Hanna har blivit med jobb, i enlighet med profetian. Egentligen, så är det än så länge bara en utbildning i säljteknik och en provanställning på två veckor, i enlighet med profetian.
Jag, Hanna (Ja, Hanna), ska bli telefonförsäljare, i enlighet med profetian.
Har undvikit dessa jobb in i det sista, bara för att jag verkligen inte kan föreställa mig själv sitta och pracka på okänt människokött svårsålda produkter med en påklistrat telefonsmile och en tryckande huvudvärk, i enlighet med profetian. Men någon gång måste väl vara den första, det kan vara en sjukt bra erfarenhet, med största säkerhet, i enlighet med profetian.

försäljaren

Annars då? (i enlighet med profetian), Jo, tackar som frågar, så lär tant Chrisse mig att spela piano, en länge ouppfylld dröm (i enlighet med profetian), I morgon ska jag få låna en synth (i enlighet med profetian).
Men, det tynger mitt hjärta av sten, att jag aldrig kommer bli lika bra som den här liraren, i enlighet med profetian, så klart.



Whose Piano Is It, Anyway?

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback