Provet.

Så till den välvårdade mäklaren som flitigt sitter nersjunken i arbete på väderkvarnsgatan 26, jag har anmält mig till höskoleprovet nu. Deadline är 28 mars. Jag är dock inte helt säker på hur detta löfte (?) skall fullföljas.
Jag ska börja läsa ordlistan och göra de små test som finns på internet tänkte jag, sen får du komma med lite feedback? Eller?

Nåväl, jag ska hur som helst försöka slopa inställningen; "Högskoleprov är inte min grej!", det kanske faktiskt är det första, OCH bästa att göra.
Inställning är vinning, eller förlust, allt beroende på vad den just är.
Vrid frekvensen. ah-banet (antihögskoleprov) skall genast ställas som till fh-bandet (för högskoleprov).
Det är det första prov jag måste klara av.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Mac Laren hade följande att tillägga:

Babe. Du är på gång. Jag ska stå vid mitt ord. Plåga dig igenom provandet och se dig gå segrande ur testen!


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback