Opel goes bye bye

En vinröd bil står parkerad i verkstaden. Lagad för sista gången av mina händer. Det dryga året jag stått som ägare har varit ett ras ner till skroten. Men i morgon, så kommer en man från Östersund och tar över olyckan.
Jag satte ut bilen på blocket, och två minuter senare kunde inte telenor koppla fram samtal eftersom linjen var så jävla nerringd.
Jag och min snöman ska bli lyckliga föräldrar till en moped. Jag känner mig nästan lite kaxig. Jag hade liksom aldrig någon moped när mustaschen började växa. Jag kan få känna mig som 15 år för första gången i mitt liv.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback