Kallt.

Låt mig få presentera Bella, the stallion!

the stallion

Jag vet inte om jag missförstått könet, eller tillståndet på min häst.
Om inte jag misstar mig helt och hållet är hon för det första ett sto, för det andra 6 månader dräktig. Hon kanske själv inte riktigt är så säker på vad det är hon är. Detta kortet togs i lördags morse, och vad det föreställer är en spritt språngande galen häst. Stegrar, bocker, med världens största mage.
Jag red ut en sväng igår och då hade hon glömt bort att hon faktiskt kunde tre gångarter. Skritt, var är det för något?
Så vi skumpade omkring i snålblosten medan nästipp och öronkanter frös bort.

Något annat som frös under natten var vattnet här. 
Vart kom kylan ifrån? Från att ha varit 10 grader varmt och lera slog det om till 20 minus grader och snart har allt frusit sönder.

Människor, vi är aldrig nöjda.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

frida hade följande att tillägga:

hon e sååå fin, din hingst!! :)

2009-01-09 @ 23:12:17

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback