Jag har inte insett att jag är fånge än

Om sanningen skall fram så är det faktiskt så illa att när jag klagar på andra, så är det för att jag antingen är precis lika illa däran på det planet, eller, om inte ännu värre, för att peppa mig själv. (I klar text, trycka ner andra).
Inte så bra, jag vet.
Min enda tröst är att många andra fungerar precis likadant.

runbitchrun

Bättre fly än illa fäkta

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

MEN va söt du var på den bilden! !

Hanna hade följande att tillägga:

Jag är alltid söt. Eller hur var det nu igen?

2009-01-26 @ 13:11:58
URL: http://rya.blogg.se/
Anonym hade följande att tillägga:

Fick grisen två par stövlar som kompensation för den avklippta svansen? Jag bara undrar..

Och ja, du är alltid lika söt Hanna!

2009-01-26 @ 23:00:56
Hannan hade följande att tillägga:

Om jag kunde träda fram med sin identitet så kanske jag skulle kunna svara på den frågan, men annars känns det lite avigt.

2009-01-27 @ 11:05:56
URL: http://rya.blogg.se/
Frida hade följande att tillägga:

vafan, jag skrev ju mitt namn till det inlägget! Kom väl bort på vägen..

Nu kan du svara:)

2009-01-30 @ 17:37:01

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback