Gytt nott rå.

Ingan kan väl ha gått miste om att vi alla är ett år närmare vår död. År 2009, vad kommer detta år bära i sitt sköte?
2008, vad var det för ett år? Jag vet inte om jag kan eller ens vill summera det.
Det hända en massa saker och absolut ingenting. Det var inte det bästa av år. Jag tänkter speciefikt på en händelse. Men på många sätt var det ett mycket bra år. Jag tycker egentligen inte att jag behöver säga vad som var bra och dåligt för det som har varit värt att nämna för er som inte står mig närmast, har funnits tillgängligt här, om än något kryptiskt.
Hade du verkligen velat veta hade det bara varit att fråga. 

Igår tog vi det lugnt. Vi, som i Jag, me, myself and I, Taffsan, Oskuldsdräparen, och Tant Chrisse. Vi, som i jag,årets COCK, hade gjort två smörgåstårtor, med knapphändig garnering. Till det serverades pissäcklig öl och vin med cider.
Jag valde det senare alternativet, varpå en fruktansvärt huvudvärk infann sig.
Den försvann dock någonstans mellan att dräparen hällde öl i mitt öga och jag somnade.

Jag hatar nyår, av en enkel anledning. ÖVERSKATTAT.
Det är årets sista dag och det är precis som om alla kommer på att hur lite de har fått gjort, och hur för lite de har festat och att de måste ta igen allt det de gått miste om under årets sista dag. Det slutar alltid i katastrof. Ingen har roligt, man gör saker man ångrar och det blev precis lika misslyckat som året innan. Inget magiskt hände på tolvslaget och hade du legat och sovit hade det varit som vilken annan dag som helst.
Jag gillar att se det så, pessimistiskt.

Lev gott, och försök håll era nyårslöften i åtminstone en vecka.

Jag glömde säga att jag bastade. Det var skönt.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

THe dräpare hade följande att tillägga:

2009-01-01 @ 18:40:04
The Dräpare hade följande att tillägga:

Jag råkade trycka fitt enter. Iaf, öl i ögat is the shizzle. Kanske var lite payback för all jävla cider i ögat jag har fått av dig!?

2009-01-01 @ 18:41:48
The one and only hade följande att tillägga:

Varför hämnas något man njöt av?

The two and Råger hade följande att tillägga:

För jag kanske ville dela med mig av den underbara känslan?

2009-01-02 @ 00:33:47
... hade följande att tillägga:

Humpf!

2009-01-02 @ 07:03:42
URL: http://rya.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback