Tänk.

Jag hatar att tiden går.
Jag hatar att meningar byts ut.
Jag hatar att ingenting varar för evigt.

Jag bakade någon typ av chokladkaka till middag efter träningen.
Hanna har ökat på vikterna. 2,5 kg på den ena, och 5 kg på den andra. Det går framåt så att säga.

Mitt finger mår bra, trots omständigheterna.
Som tur var blev det bara lite skinnflått. Inget mer. Man ska inte stoppa in handen i ensilagevagnen medan banden rullar.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

hannizen hade följande att tillägga:

Onödiga himmla dåliga kommentarer du kommer till folk.. Helt ärligt skaffa dig ett eget liv istället för att gå in i puma och kittys blogg för att dömma..Undrar hur gammal du är igentligen??!

Greger Af Björn hade följande att tillägga:

Antagligen gammal nog att kunna stava egentligen. Men vad vet jag, jag är bara en observer.

2009-02-09 @ 22:05:07
Jiggly hade följande att tillägga:

PWND! :D

2009-02-10 @ 08:35:47
Nanna hade följande att tillägga:

Hahahahahaha...



"Hannizen" - STAY IN SCHOOL, verkar som om du har några år kvar i lågstadiet.

2009-02-10 @ 08:59:48

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback