Inte helt lat.

Nu har jag tränat lite på högskoleprovet. Och när det går som bäst, det är då man ska sluta, som det heter.
Det känns som att jag faktiskt lär mig någonting varje gång jag tränar.
Denna gånger uppmärksammade jag att jag måste lära mig titta en gång till, innan jag kryssar i svaret.
Engelskan gick till och med bra, om något långsamt. Men det kommer det kommer.

Nu ska jag söka lite jobb.
I am trying my best you know.
Vindarna vänder nog snart för min del också.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

detta känns dock lite editerat

2009-02-16 @ 15:22:36

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback