Gåslevertäcke.

Är det någon mer än jag som uppmärksammat det faktum att någon skribent i DN skriver tämligen säregna meninger/ord högst upp på sidan Namn & Nytt i kulturdelen?
Jag la märke till det besynnerliga  bara för någon dag sedan.

Det är svårt att inte reagera när man  väl stöter på det.
För vad har "Gåslevertäcke", med någonting att göra över huvudtaget?
Eller "Pensionärerna bör optionera sig".
I just det sammanhanget? Låt mig svara på frågan själv; Ingenting.
Denna fritext strax bakom Namn & Nytt loggan, tycks inte hänga ihop med någonting.
Av någon anledning blir jag upprörd över detta. VAFÖR? VARFÖR, i hela fridens namn har någon skrivit "Gåslevertäcke" där?
Första gången jag läste det var det något med hästar. Jag minns inte riktigt vad bara. 

Vem i helvete har skrivit det och varför?


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jigglypuff hade följande att tillägga:

Gåslevertäcke, att dun plockas från levande fåglar i typ polen. Det var nyheter bara för någon dag sedan.



Gås. Lever. Täcke. Duntäcke?



Pensionärerna bör optionera sig, att pensionerna måste sänkas eftersom att finanser världen över gått åt skogen, och att de alltså ska spara i fonder eller optioner.



Är jag smart?

Ponyta hade följande att tillägga:

Har JAG någonsin påstått något annat?

Detta inlägg var bara till för att bekräfta min brist på intelligens.

2009-02-06 @ 12:02:57
URL: http://rya.blogg.se/
Anonym hade följande att tillägga:

SUCK... :C

2009-02-08 @ 09:31:54

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback