Finn fem fel.

Inte helt okej.

felfelfel

1. Barnet är fader till barnet.

2. Barnet är fader till barnet.

3. Barnet är fader till barnet.

4. Barnet är fader till barnet.

5. Barnet är fader till barnet.

Det äcklar mig.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jigglypuff hade följande att tillägga:

Äcklar det dig att det känns fel eller äcklar felet dig för att det är fel?

2009-02-16 @ 00:15:56
Hanna hade följande att tillägga:

Jag visste att du, eller någon annan skulle kommentera det där.

Nanna hade följande att tillägga:

blä.

" Vi tänkte att det nog kunde vara kul att få ett barn"

2009-02-16 @ 11:12:04
Jigglypuff hade följande att tillägga:

Jaha. Tack för att du svarade på min fråga. Nu vet jag ungefär lika mycket som innan jag ställde den.

2009-02-16 @ 12:36:31
Hanna hade följande att tillägga:

Felet äcklar mig.

Det äcklar mig att en 12 årig kille har knullat och gjort någon brud på smällen och nu är pappa.

Det är det som äcklar mig. Inte att det känns fel.

2009-02-16 @ 12:42:37
URL: http://rya.blogg.se/
nna hade följande att tillägga:

Föräldrar borde ha bättre koll på sina barn! Överhuvudtaget. Men vem vet. Pojken kanske chockar oss genom att ta ansvar... Så äckligt på någevis är det inte men dock ALLDELES fruktansvärt för tidigt.



(finns 12 åringar i sverige som är sexuellt aktiva, det är hemskt enligt min åsikt som mor.Och jag som förälder till ett barn som är ute o "busar" så, skulle nog känna mig väldigt besviken, inte på barnet men besviken på mig själv, misslyckande i uppfostran.) Men alla som säger att de inte är "dömande" har nog varit o dömt denna situation så det räcker o blir över nu.



Får hoppas att pojkens föräldrar tar sitt ansvar nu, tar hand om pojken så pojken kan ta hand om sitt så att säga.







2009-02-16 @ 14:21:26
Hanna hade följande att tillägga:

Det chockar mig att barn inte är barn längre.

2009-02-16 @ 15:09:15
URL: http://rya.blogg.se/
nna hade följande att tillägga:

Samma här!



Annat var det när jag var 12. Vi runtomkring får väl se det som ett slags "rödljus" o se till att vi inte hamnar i samma sits som pojken/flickans föräldrar. . . .

2009-02-16 @ 20:13:21
Hanna hade följande att tillägga:

nna. Roligt att veta vem du är.

2009-02-17 @ 10:14:29
URL: http://rya.blogg.se/
nna hade följande att tillägga:

haha, tyckte det såg bra ut så här :)



hehe, men ok. Anna dååå :)

2009-02-17 @ 16:16:59
Hanna hade följande att tillägga:

Anna, ja precis.

2009-02-18 @ 13:17:10
URL: http://rya.blogg.se/
Gusten Storkämpe hade följande att tillägga:

Anna, hanna och nanna. Förvirringen är total.

2009-02-19 @ 10:40:40

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback