Ett gott råd;

Se inte "Good Dick".
I'm telling dig, det is a waste of tid.
Jag vet inte, jo, det göra jag, eller, alltså. Det är säkert något jag missat.
Något jag inte sett, eller fattat, något beyond den trötta fasaden. Något fyndigt och smart.
Men jag såg det inte.

Men något jag såg, när jag skulle hitta trailern var det här;



LOOK AT THAT HORSE!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

JAg tror ocå att jag ska börja kommentera bittra kommentarer i din blogg.

2009-03-01 @ 11:48:49
Hanna hade följande att tillägga:

Jag blev bitter?

Nanna hade följande att tillägga:

Omöjligt att du BLEV, du ÄR snarare en jävla BITTERFITTA!!

2009-03-01 @ 18:16:30
Hanna hade följande att tillägga:

Jag trodde det stog på förpackningen man köpte mig i?

2009-03-02 @ 17:21:26
URL: http://rya.blogg.se/
Nanna hade följande att tillägga:

Nej, mkt kort innehållsförteckning där.

PVC Plast, bör ej förtäras.

2009-03-03 @ 11:04:51
Hanna hade följande att tillägga:

Var det bara det som stod?

Konstigt.

Vilken del av min kropp innehåller PVCplast?

2009-03-03 @ 11:20:06
URL: http://rya.blogg.se/
Nanna hade följande att tillägga:

Jag skulle tro att det är hela du.

2009-03-04 @ 13:29:48

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback