Och så till min chef.

Vaknade och såg att till min förtjusning att världen utanför mitt fönster bäddats in i ett fluffigt kritvitt lager glittrande snö! Med ett leende på läpparna skuttar jag runt i huset. Eufori! Men så är det någon som ska pissa på min dröm. Slita bort den under mina fötter och kasta en cementstaty i nyllet på mig medan jag faller ner i helvetet.
Min chef.
I smyg har jag börjat, vill inte säga hata, men close enuff. Jag bråkade med min chef idag, det första jag gjorde. Som upplagt för en bra dag. Men det finaste i kråksången är inte att jag bråkade med honom, utan att jag bråkade med honom via en annan människa.
Om han kunde vara klok nog att se sig själv utifrån skulle han se hur dumt det såg ut, och då menar jag på flera plan. Men alla människor är inte begåvade med den egenskapen. What a shame.

Så till dig.
Och till er andra. Njut av snön. Det ska iaf jag göra :)


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Gud va fin du är, du har så vackra läppar! Jag avundas dem. Du skulle kunna bli model!

2009-12-15 @ 13:04:40
Hanna hade följande att tillägga:

WTF


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback