Frost.

Jag önskar så att jag just i detta nu kunde ta ett kort på det mina ögon kunde se. Hur frosten glittrar i månens sken. Det är så fantastiskt härligt med lite riktigt vinter. Vi må vara utan snö, men det spelar ingen roll för allt är så mycket bättre än det som vi varit med hela november.
Det är knappt så jag kan tro mina ögon när jag kan se i mörkret. Och känslan av bitande kyla i mina kinder gör mig vaken och glad.
Jag stannade upp en extra sekund och lyssnade på hästarnas fridfulla tuggande innan jag långsamt gick ner hit till huset.
Nu är det säng som gäller.
Sov gott

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Cecilia Birgersson (Tidigare Jansson) hade följande att tillägga:

UNDERBART!

2009-12-03 @ 17:53:50

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback