WTF

Staffan skickar alltid konstiga sidor till mig via msn. Han skickar konstiga sidor till alla, samt har ett väldigt grovt språk. 
Jag ska väl iof inte säga så mycket om det då min mor alltid undrar vart jag lärt mig "alla ord".
Det handlar inte om lärdom, det handlar om kreativitet.
Men, denna gången skickade han mig en mer rolig, än konstig, som i äcklig sida. TALK TO STRANGERS!
Först var det egentligen ingen som var så intresserad av att prata med mig och min bristande engelska. Men så plötsligt kom där en pöjk. Han undrade om jag ville se honom naken och framför mig uppenbarade sig snart en msn-adress.
Okej, nu kunde jag ju låtit bli att addat honom, och jag kunde även låtit bli att uppmuntra honom bara för den enkla anledningen att se hur-långt-han-kunde-gå.
Nu sitter jag här med skam i kroppen, och känner mig nästan äcklad!
He did a little to much, så att säga.
Men jag skrattade, för det är för mig helt sjukt hur människor bara kan göra så. Han hade ju ingen som helst aning om vem jag var, och med en bild på en överviktig gubbe med ett ölglas i näven som msn bild gör det mig ännu mer konfunderad. 
Sick i tell you.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback