Don't trust a hoe!


Många bra låtar strilar genom mina örongångar när det är mjölkdags. Den här har jag hört bara ett par gånger, men den är fucking awesome!
Något annat som är fucking awesome är filmen min näthinna träffades av i morse.
Lesbian Vampire Killers. Titeln talar för sig själv. Men låt dig inte bli avskräckt. Den var faktikst bra. Humor på hög nivå. I sedvanlig ordning var det Staffan som tipsade, och precis som när det gäller honom och matlagning rynkar jag, utan undantag, alltid på näsan när han är i farten. Men precis som att jag alltid rynkar på näsan, så blir jag alltid positivt överraskad, nästan.  

Det var en bra film, och Staffan lagar god mat. Hängde ni med?

Idag bevittnade jag ett kodak-moment, jag hade min mobilkamera i handen när det hände, men sony-ericsson har inte varit så vidare värst snabba med just det; vara snabba, så ögonblicket slank mig ur handen. Inget förevigande. 
Så, jag ska försöka beskriva en bild som säger mer än tusen ord, med bara ett par få:
- Jag är på min väg att fösa in de sista korna då en av korna anser sig att bättre saker för sig än att gå in i ladugården; Bli påsatt av sina artfränder, olyckligtvis av samma kön.
Lilla Ronja var brunstig, och kåt som hon  var ville hon inget hellre än att få kuk. Kuk fick hon inte, hon fick välfyllda juver skumpandes mot ändalykten. 
Det var i en av hennes desperata försök till penetration som Miranda vänligt nog visade sitt intresse. Hoppade glatt upp på den betydligt mindre Ronja som liksom stog vriden när bestegringen skedde. Och vipps så satt hon där, nerhoppad till marken.
Sittandes som en hund. Miranda något förvånad, böjd över henne.
Jag skrattade så jag grät. Kossornas förvånade blickar!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jiggly hade följande att tillägga:

HAHA WHAT THE SHIT! :D Jag hatar mobilkameror för att de är så sega!

2009-08-04 @ 14:50:43

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback