Dagens ord.

Det är kusligt hur illa humorn kan bli när John Blund petar dig på axeln.
Döda, uppblåsa grävlingar, vid väggrenen, liggandes på rygg, alldeles "redo", blir inkörsporten till de makabraste av skämt. 
 
Frågeställningen: "Vad heter de som gillar sexuellt umgänge med döda djur?"
Jag vet, det är att gå i lägsta laget.
Inte helt "OK" så att säga. Men det är det jag försöker säga. När jag är trött, då går jag lågt. Och är jag trött mest hela tiden, är jag inte en person man vill ha i sitt sällskap,  på fina middagar och dylikt. 

Nekrozoofili, heter det i alla fall, kom vi fram till, jag och min uppstyrda syster.
Som förövrigt gick ännu mer över gränsen än vad jag gjorde när hon kläckte ur sig:
"Klaostronekrofobpedofili".
Jag låter en förklaring utebli.. Heh ...

Äldre kvinnor gillar dessutom att låta förvuxna västeråsgurkor ligga och förmultna inom dem?
Min syster är i vissa fall värre än mig, som sagt. 

ALLT, är mammas fel, jag skyller alltid på att jag fått det av henne. Även om fallet kanske inte är så. 
Men "så är det", i alla fall i mina ögon. 
För vi vet ju alla, att om man intalar sig något tillräckligt många gånger, ja, då jävlar blir det så. 

Dagens visdomsord:
Ser du, vi säger, en äldre uppblåst ölfarbror stanna till på motorvägen vid ett härglit roadkill, slänger in den i bakluckan och ser sådär oförskämt nöjd ut, som bara en ölfarbor kan göra, då är det en nekrozoofil,

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback