Fame!

I fucking love the internet.
Hittade en sida, en ganska lustig sida faktiskt. Där man kan lägga in sitt stamträd och lite sådant annat, ganska tråkigt.
Det som var roligt med sidan var, ansiktsigenkänningen.
Jag la först upp en bild på en ko, konstigt nog kunde de inte hitta något ansikte på den bilden.
Så jag fann en annan bild.
Inte den skönaste av bilder på moi, men i alla fall.


MyHeritage
: Släktträd - Släktforskning - Kändis

Jag vet inte om det är jag eller hon som ska skämmas.
Att för hennes del bli igenkänd vid en uteliggare med alldeles för mycket utsmetad maskara och alldeles för hög promille i blodet, är väl inte så mycket till smicker.
Hon är för övrigt ganska flottig i trynet, så jag vet inte hur smickrad jag känner mig heller.

Lite förmiddagsmys för min del.
Snart är det jobb.
I fucking löv det med.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback