Hattifnatt.

Ja, för just en sådan var jag idag.
En Fnatt som hattade runt, eller, en hatt som fnattade omkring.
Jag tycker att det går precis lika bra att använda sig av båda uttrycken.

Resan tar sin början.
Knutby, utdrivande av demoner och våldtäkt på centrifugerande tvättmaskin, ELLER, ännu en kur penicillin ordinerad.
Uppsala, 45 minuters flitigt pluggande, eller, ELLER (?), 45 slött oengagemang?
Tåget, mot Stockholm.
Tunnelbanan, mot brommaplan.
Bussen, mot Lovön. (Och se vilken tur att busstidtabellen är, och har varit den samma under hela min korta livstid).

En kort visit, och så Ekerö, tur och retur.
Brommaplan och så Hussby(man ska uttala det så)långhundra, en romantisk tur för två, med en häst och så mat.
MAT.
Gott.
Mat.

Slutdestination, min och hanens underbart, mysiga, härligt fina, KRISPIGA, säng.

Nu jävlar ska här sovas.
Ord kan inte längre uttrycka hur skönt det ska bli.

Så nu är jag tyst.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Bo-Sven hade följande att tillägga:

Jag undrar vad det är som gör sängen KRISPIG.

2008-09-18 @ 13:39:11
Hanna hade följande att tillägga:

Torkat bajs..

Hasse Von Schneider hade följande att tillägga:

Jasså, bara bajs. Jag trodde det skulle vara något lite mer intressant.

2008-09-19 @ 09:26:55
Hanna hade följande att tillägga:

Kan du inte berätta vad du trodde istället?

2008-09-19 @ 16:14:19
URL: http://rya.blogg.se/
nanna hade följande att tillägga:

kom in på MSN

2008-09-19 @ 16:18:30
URL: http://johannadahlberg.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback