Ett gott skratt förlänger livet.

Denna scenen har ta mig fan förlängt mitt liv med åtminstone tjugo år.



"Do not pass go, do not collect 200 dollars"

Och det fina är att hans käkar klapprar.
Vem kunde tänka ut just den fina detaljen?
Jag tackar honom för den.

Men denna är ju inte fy skam den heller.
Suck, det får bli den sista, jag skulle kunna hålla på i evigheter.
Hela filmen är en enda lång oneliner.



"This is a lovely room of death".
"Take care now, by-by, then..!"

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Sigvard af Härjenknapp hade följande att tillägga:

LOL funny clips :D

2008-09-28 @ 20:02:35
nanna hade följande att tillägga:

Älskar den filmen. Hahaha...


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback