Bildspel.

Konstig morgon. Vaknade upp, pigg som en mört. Sprallig som aldig förr. Travade glatt ner i köket för att se om namnskyltarna jag påbörjade igår hade torkat, och visst hade dem det. Så jag slet fram penslar och färg, för här skulle det sista, och viktigaste målas. Inte fullt så flink som Leonardo Da vinci, men resultatet blev jag ändå nöjd med och dessutom sparade jag in flera hundralappar (de är inte billiga om man beställer dem av någon annan). 
Hur som haver. Jag utlovade en en bild på den där kalven om skulle födas, och visst föddes den.
Söndagen den 26 oktober slank den ut, alldels själv, till en kall, skitig och i allmänhet ganska ogästvänlig värld.  

bebisar


Eftersom jag har lov denna veckan passar jag på att ta hand om mina hästar lite extra mycket. De har liksom försummats pga arbete, skola etc. Så igår intervalltränade jag Bella. Och så hon kämpade då!
Slet som det djur hon är. Det var en underbar morgon, solig, lite frostig och frisk. 

riderbella


Efter ridturen tog jag hand om monstret. Sessan. Hon är väldigt lättlärd och hon bråkade nästan ingenting. Hon är ingen bebis längre, det är en sak som är säker.

sessan


Längst ner här är skyltarna jag färdigställde nu på morgonen.
Nu ska jag äta frukost, sen ska jag cykla till Almunge, åka till stan, handla lite saker, åka till stallet, och sen cykla hem från almunge i mörket. Hej svej.

skyltarna


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

frida hade följande att tillägga:

jag gillar svampen mellan sessans öron :)

2008-10-29 @ 12:20:56
Rutger das Schvein hade följande att tillägga:

Nice pics man! ;D. Härligt att hestarna var duktika!

2008-10-29 @ 14:59:35
Hanna hade följande att tillägga:

Frida, tränset är ju så himla stort :P

Så jag får ha den där så att inte bettet ska åka ur käften :D

Frida igen hade följande att tillägga:

Det är en typisk Hanna-lösning. Riktigt bra:P

Ang det "anonyma" inlägget så får jag be om ursäkt. Hela jag är uppochner just nu, så jag blev väl lite upprörd över att en sån småsak kunde fylla ett helt inlägg. Men vaffan, skriv så mycket skit du vill om det minsta du kommer på. Jag ska inte hålla på o tycka nåt om det. Hoppas du inte tog illa upp!

Vi ses på lördag:) Måste höras innan bara!

2008-10-29 @ 23:29:43
Hanna hade följande att tillägga:

Haha, jag tog inte illa upp. Är inte så himla upprörd över honom, mest att jag kände för att skriv, skriva riktigt jävla mycket och skit, mest för att jag tyckte det var kul :D

PÅ LÖRDAG IT IS!!

Vi rings idag :D

2008-10-30 @ 08:24:40
URL: http://rya.blogg.se/
Din ohelige älskare hade följande att tillägga:

Coola bilder alltså. Jag gillar allt piffande du gjort så att de ser ut som att de var tagna på sjuttiotalet. Mycket tjusigt.



Skulle nästan föredra om du behöll den formgivningen, för det var så behagligt att läsa och titta på. :)

2008-10-30 @ 20:39:36
URL: http://tsdoesds.blogspot.com
Den heliga älskarinnan hade följande att tillägga:

Dina ord är på många vis lätta att ta till sig.

Tack.

2008-10-31 @ 08:26:31
URL: http://rya.blogg.se/
ebbarpar´n hade följande att tillägga:

hej! nu tror ja även du kan kommentera på min blogg, gick inte att lägga in ngn "hannaspärr" så..

:P Ha det skoj! vi ses te helgen!! puss & kram..

2008-11-05 @ 15:54:37

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback