Min kritik

Och, såhär i efterhand, så är jag inte det minsta ledsen över att ha missat kvällens idol.
Det kändes mest som en dålig karaeoke, på en dålig fylla.
Och hur jag nu kan veta det stavas 
http://tv4.se/idol.
Det var ju egentligen bara den feta nergerkvinnan som kunde sjunga.

Vi kritiker är många.
Men det är ju det som är det fina med massmedia.
Det sänds ut, så att vi, soffpotatisar kan fortsätta sitta på våra feta bleka arslen och kritisera människor som förmodligen är mycket bättre än oss själva.

Jag är glad att jag faktiskt sitter här, och inte blir kritíserad som dem.
Jag är glad, att just jag, sitter här, i ett somnande kök, med ett gäng trynande hundvalpar på golvet och varmt vatten, påväg till att bli te i vattenkokaren.
Man ska vara glad för det man har :)

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback