Insikt.

Jag kom att tänka på det på vägen hem i mörkret på min röda stålhäst.
Att det sägs att man bör sträva efter något i livet, och leva det som man själv vill.
Men är det egentligen någon som sagt VAD man bör sträva efter, vad som anses rätt?
Du kanske tänker; att få ett bra jobb, att resa jorden runt, att bygga ett eget hus.
Men tänk om, tänk om man redan uppnått sina mål? Om man redan funnit det man letat efter, varför kan man inte bara få vara nöjd med det i så fall?
Man kanske inte alltid själv vet vad det är man vill.
Men jag tror det slog mig idag, vad det är jag vill, vad det är jag strävat efter.

Det är att träffa någon som dig.
Jag älskar att bo här med dig.

Så pass.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Jag älskar dig med! :) Och livet vi lever tillsammans.

2008-10-22 @ 21:17:24
Pussgurkan hade följande att tillägga:

Skönt att det var ömsesidigt! :=*


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback