En spik i katten

Kallt.
Med snö.
Snöas in.
Inomhus är det till och med kallt.
Elementen är strasiga.
Den har gått sönder.
Ja, Staffans hatt.
Strasig.

Det ligger en död mus i ett rum.
Vi har möblerat om.
Det blir fint.
Något annat som är fint, är finnen på min näsa.
Den gör ont.
Precis som häftstiftet i min fot.

Om två veckor, minus en dag, är det fest.
Det är det uppe i andra huset nu.
Med kött.
Gott.
Jag ska hämta glass.
Och sen ska jag äta den.
Men först efter köttet.

Mina hästar får vila, för de har inga vinterskor.
Det har inte jag heller.
Det är halt i snön med tofflor.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

Jag har inte bestämt om jag ska sälja avkomman än faktiskt. Börjar luta åt att jag har den kvar.

Hanna hade följande att tillägga:

YEY!!!

2008-11-25 @ 08:50:26
URL: http://rya.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback